Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Optie1 Oudewater

Gasthuissteeg 9
3421SR Oudewater

Email. Oudewater@optie1.nl

Maandag Gesloten
Dinsdag 09:30 - 18:00
Woensdag 09:30 - 18:00
Donderdag 09:30 - 18:00
Vrijdag 09:30 - 18:00
18:30 - 21:00
Zaterdag 09:30 - 17:00

 

Is uw contract al verlengbaar?

Wanneer de looptijd van een abonnement is verstreken, wordt het niet automatisch stopgezet. Je ontvangt dus ook niet vanzelf een nieuwe aanbieding en kan daardoor een flinke korting mislopen. Weet jij of jij al (bijna) kunt verlengen? Stuur ons dan even wat informatie. Kijken wij het gelijk even voor je na.